Audi avtomobillar ishlab chiqaruvchisi Saatchi & Saatchi Bulgaria agentligi bilan hamkorlikda xavfsiz boshqaruvga doir bosma reklama kampaniyasini yo‘lga qo‘ydi. Plakatlar rul boshqarib smartfondan foydalanish yo‘llarni qabul qilishni qiyinlashtirishini namoyish qiladi. Kampaniya haddan tashqari o‘ziga ishongan haydovchilarga yo‘naltirilgan. BigPicture ushbu "so‘zlovchi" suratlar bilan bo‘lishdi.
Birinchi plakatda manzarali asfalt yo‘l tasvirlangan, undagi keskin burilishni Instagram'dagi surat to‘sib turibdi.
Ikkinchi rasmda haydovchi telefonda onasi bilan suhbatlashib turib, temir yo‘lni payqamay qoladi.
Uchinchi plakatda haydovchi o‘zidan tashqari yana bir hayotni xavf ostiga qo‘yadi: Facebook lentasini tomosha qilib turib, yo‘lga yugurib chiqqan kiyikni ko‘rmay qoladi.