Abdulaziz Mansurov: “Beeline mening qonimda!”

Jamiyat 14:00 / 21.04.2022 9385

Oddiy call-markaz operatoridan strategik rejalashtirish va tijorat tahlili xizmati rahbarigacha Abdulaziz Mansurov bu yo‘lni Beeline Uzbekistan’da bor-yo‘g‘i o‘n yil ichida bosib o‘tdi. Kompaniyaning 15 yilligini nishonlashda u oltin mukofotga sazovor bo‘ldi – o‘zi tabassum bilan aytganidek, Beeline’ga bo‘lgan o‘zaro sevgisi uchun. Aslida, ajoyib tijorat natijalari uchun.

Foto: Beeline Uzbekistan

Dunyodagi eng baxtli odam

Abdulaziz abonent bilan ilk telefon suhbatining barcha tafsilotlarini eslaydi. Balansni tekshirish haqidagi juda oddiy savolga javob berish kerak edi, lekin odatga ko‘ra, yosh call-markaz xodimining ovozi titrab ketgan. “Ammo bu ishni amalga oshirganimni tushunganimda, dunyoda mendan baxtli odam yo‘q edi!” – deydi u.

Bu voqeadan bir necha hafta oldin u qiyin tanlovga duch kelgan edi. Bakalavriatdan so‘ng Abdulaziz o‘qishni davom ettirishni rejalashtirgan, uyali aloqa kompaniyasiga ishga kirish haqida hech qanday fikr ham yo‘q edi. Lekin aynan Toshkent politexnika universitetiga magistraturaga hujjat topshirgan kuniyoq operatoridan SMS keladi. Bu Beeline aloqa markaziga ishlash taklifi jo‘natmasi edi. Universitetdan hali ham aniqlik yo‘q edi va Abdulaziz Mansurov rezyumesini yuborishga qaror qildi. “O‘sha kuni menga qo‘ng‘iroq qilishdi va suhbatga taklif qilishdi. Lekin suhbatni imtihon kuni tayinlashdi, rostini aytsam, kela olmasligimni ogohlantirdim. Qaytib qo‘ng‘iroq qilishmaydi, deb o‘yladim. Biroq menga osongina boshqa sanani belgilashdi. Suhbat yaxshi o‘tdi. Va men ham imtihondan o‘tdim. Men yana oraliqda qolgan edim, lekin kompaniya yana menga imkoniyat yaratdi – men ishni universitetda o‘qish bilan birlashtira oldim. Ertalab o‘qidim, tushdan keyin qo‘ng‘iroqlarga javob berdim, – deydi Abdulaziz.

Esda qolarli birinchi qo‘ng‘iroqdan oldin ikki haftalik mashg‘ulotlar bo‘lgan. “Ishga qabul qilinganlar”ga abonentlar bilan qanday muloqot qilish, o‘zini to‘g‘ri tanishtirish va turli masalalarni hal etish yo‘llari tushuntirildi. Mijozlar bilan ishlash uchun maxsus tizimlarni o‘zlashtirish, kompaniyaning ichki jarayonlarini o‘rganish kerak edi. “Bu men uchun boshqa dunyo edi. Bungacha uyali aloqa operatorlari qanday ishlashini bilmasdim. Menga hammasi yoqdi. Bilimlarni juda tez o‘zlashtira boshladim. Hamon yozuvlarim biriktirilgan daftarlarimni saqlab qo‘yganman, – deb eslaydi Abdulaziz Mansurov call-markazdagi o‘qishini.

Kimga omad kulib boqadi?

Abdulaziz olti oy katta maslahatchi bo‘lib ishladi. Va keyin tijorat direksiyasidan telefon qo‘ng‘irog‘i bo‘ldi. Istiqbolli yosh mutaxassisga o‘zini tahliliy sohada sinab ko‘rish taklif qilindi. “Raqamlarni juda yaxshi ko‘raman, shuning uchun qiziq bo‘ldi”, deb tan oladi Abdulaziz Mansurov. – Aynan shu payt magistraturani tugatayotgan, dissertatsiya yozayotgandim. Va tez orada u tijorat hisoboti bo‘yicha katta mutaxassis sifatida ishlashim mumkin edi, endi ishni o‘qish bilan birlashtirishning hojati yo‘q edi.

Mijozga yaqinroq!

“Barcha ishimni mehr bilan qilaman. Kichik ishmi, katta ishmi, farqi yo‘q, – deydi qahramonimiz. Ishga bunday munosabat ajoyib natijalarni bermasligi mumkin emas edi. Abdulaziz Mansurov Beeline Uzbekistan’ning marketing bo‘yicha direktori lavozimini egallagan davr bo‘lganini eslashning o‘zi kifoya. Ushbu muhim lavozimga tayinlanganida u ... 28 yoshda edi! Uning e’tirof etishicha, o‘sha paytda ota-onasi bundan juda g‘ururlangani uni juda ham ilhomlantirgan – ularning qo‘llab-quvvatlashi tufayli u ajoyib natijalarga erishgan.

Foto: Beeline Uzbekistan

Yangi «parvoz»ga Beeline brendi haqidagi tasavvurni tubdan o‘zgartirgan yirik kampaniyalar yordam berdi. ZO‘R tarif liniyasi qayta ishga tushirilishi shular jumlasidandir. Kompaniya o‘n yil oldin shunga o‘xshash nomga ega bo‘lgan muvaffaqiyatli tariflarga ega edi va savdo bo‘yicha mutaxassislar “ildizlarga qaytishga” qaror qilishdi. Ular o‘zbek estradasining mashhur xonandasi Jahongir Poziljonovni (bir vaqtlar ZO‘R-ZO‘R reklamasi uchun suratga olingan) reklama roligida ishtirok etishga taklif qilishdi, yangi mahsulot va uning afzalliklari haqida ijodiy videorolik qilishdi. Suratga olish ishlari Istanbulda bo‘lib o‘tdi. “Yangi video va mahsulot tufayli biz yoshlar o‘rtasida brend tushunchasini yaxshilashga muvaffaq bo‘ldik. ZO‘R ishga tushirilganda Beeline mamlakat uyali aloqa operatorlari orasida uchinchi o‘rinda edi. Ikki chorakda yana yetakchilikni qo‘lga kirita oldik, – deydi Abdulaziz Mansurov.

Yoshlar orasidagi muvaffaqiyat ilhomlantirdi: aynan shu yoshdagi abonentlarga qaragan holda, Beeline Uzbekistan o‘tgan yili internet-paketlarni yangiladi. Eng mashhur yosh tiktokerlardan biri Ozod Xurramov reklama kampaniyasi ishtirokchisiga aylandi. Shunday qilib, TikTok ZO‘R-Dance tanlovini ishga tushirdi. Natija – deyarli 35 million ko‘rish, o‘sha paytda O‘zbekiston uchun rekord.

Foto: Beeline Uzbekistan

Drayvda

Abdulaziz Mansurovning eng sevimli so‘zlaridan biri bu «drayv». Sevimli ish haqiqatan ham kuchli his-tuyg‘ularni hadya qiladi. Masalan, o‘tgan yilning mart oyida shunday bo‘lgan edi: Navro‘z oldidan Beeline bir necha soat ichida 4G internet-paketlarini ishga tushirgan edi. Va ularning ulanishi sotuvchilar umidlarini ikki baravar oshirdi.

Foto: Beeline Uzbekistan

“Men g‘alabaning yorqin ta’mini eslayman! Bu o‘zimizga, yigitlarimizga ishonchni yanada mustahkamladi, – deydi Abdulaziz. – Bizda ajoyib jamoa, drayv muhiti bor. Har kuni ertalab uyg‘onib, tabassum bilan hozir ishga boraman, deb o‘ylash juda zo‘r. Bu yoqimli his menga kuch bag‘ishlaydi. Agar menga boshqa joyda ishlashni taklif qilishsa, men albatta yo‘q deb aytaman. Beeline mening qonimda, buni o‘zgartirib bo‘lmaydi”.

Albatta, Abdulaziz Mansurovning fikru-hayoli nafaqat tijorat tahlili va strategik rejalashtirishga bag‘ishlangan. U hamkasblari bilan tennis va futbol o‘ynaydi. Do‘stlar bilan haftada bir marta — «har qaysi haqiqiy o‘zbek yigiti kabi» — choyxonada uchrashishni unutmaydi. Abdulazizning ikki farzandi bor, o‘g‘li uch yoshda, qizi ikki yoshda, shuning uchun u oilasiga maksimal darajada e’tibor berishga, ish va shaxsiy hayot o‘rtasidagi muvozanatni saqlashga harakat qiladi. «To‘g‘ri, ayolimning so‘zlariga ko‘ra, men buni unchalik uddalamayman», — dedi u jilmayib.

Foto: Beeline Uzbekistan

Yaqinda unda yangi sevimli mashg‘ulot paydo bo‘ldi — pazandalik. Do‘stlari bilan tog‘ga chiqqanida yoki dam olish kunlarida oilasi bilan u doimo ovqat pishiradi. So‘nggi olti oy ichida u pasta va risotto tayyorlab, italyancha taomlarga qiziqib qolgan. Ishda bo‘lgani kabi, u hamma narsani chin yurakdan qiladi, shuning uchun uning ovqatlari juda mazali bo‘lib chiqadi.

Hayotga bo‘lgan bunday munosabat o‘z-o‘zidan ajoyib «layfxak»dir. Ammo Abdulaziz Mansurov muvaffaqiyatning boshqa reseptlari bilan ham bo‘lishishi mumkin. «O‘n yoki yigirma yilga emas, balki besh yilga maqsadlar qo‘ying — ulug‘vor, ammo aniq va erishish mumkin bo‘lganlarini, — deydi u. – Tijorat direksiyasiga ilk bor kelganimda, mendan keyingi besh yildagi maqsadlarim qanday, deb so‘rashgan edi. «Boshliq bo‘lish!» dedim. Va to‘rt yildan so‘ng men buni ustidan chiqdim. Keng miqyosda orzu qiling, bor kuchingiz bilan ishlang! Bu mening eng yaxshi maslahatim, chunki mening o‘zim ham shunday qilaman».

Ko‘proq yangiliklar: