Мурод Назаров: “Оддий талабадан давлат арбобигача”

Жамият 19:23 / 15.03.2022 14763

Мурод Назаровнинг айтишича, бундан 10 йил муқаддам рекламанинг асосий қисми телевидениеда берилар эди. Интернет рекламалар бор-йўғи 5 фоизни ташкил қилган. Ҳозир эса асосий ахборот ижтимоий тармоқлар орқали олиняпти ва шунинг учун 60-70 фоиз реклама интернетда берилади. Дунёнинг ривожланган давлатларида рекламаларнинг ҳатто 90 фоизгача бўлган қисми интернет рекламани ташкил этади.

“Чунки ҳар бир тадбиркор ўз рекламаси максимал даражада самарали бўлишини хоҳлайди. Маркетологлар кундан кунга онлайн рекламаларнинг кўпроқ оммалашаётганини айтишмоқда. Уларнинг қулайлиги шундаки, онлайн рекламаларни таҳлил қилиш имконияти мавжуд.

Онлайн рекламаларни тақдим этиш учун асосий ресурслар: ижтимоий тармоқлар ва хабарлар сайтлари ҳисобланади. Булар орасида Kun.uz ўзгача ўринга эга. Бу сайт фаолиятини турли тоифадаги инсонлар: оддий талабадан тортиб давлат арбобларигача кузатишади. Чунки Kun.uz актуал муаммоларни холис ёритиш билан ўз аудиторияси эътиборини қозонган”, - дейди у.

Кўпроқ янгиликлар