O‘zini oqlaydigan investitsiya
Birinchi bosqich sotuvlari boshlangandan buyon shu kungacha kvadrat metr narxi 49 foizga oshdi. Shuni hisobga olish kerakki, D blokidagi uchinchi bosqich uylarini sotib olish narx jihatidan eng foydali va jozibador bo‘lib, keyinchalik sotuvga chiqadigan va hattoki qazish bosqichi ancha qimmatga tushadigan A, B va C bloklaridagi o‘xshash kvartiralardan farq qiladi.
Jozibadorligi shundaki, bu blok kadastrni birinchi bo‘lib oladi, allaqachon qurilgan hovliga ega va apartamentlar narxi maqbuldir.
Bugungi kunga qadar D blokidagi birinchi va ikkinchi bosqichdagi uylarni allaqachon yashashga faol tayyorlashmoqda.
Qazish bosqichida sotib olish bir necha yil ichida kapitalingizni oshirib olish uchun ajoyib imkoniyatdir, sababi apartamentlarni ijaraga berishda ularning o‘zini oqlash muddati 5 yildan kam bo‘ladi.
Tayyor hovli bo‘lgan blokda 32 m²dan studiya variantlari
Yangi uylarda minimal maydoni 32 m²dan bo‘lgan va qiymati 550 million so‘m bo‘lgan kichik apartamentlar bo‘ladi, shu sabab premium uylarni joylashish vaqtida tayyor hovli bilan arzonroq narxda sotib olish taklif etiladi.
Uchinchi bosqichdagi D blokidagi uy 2022 yilning may oyida yetkazib berilishi rejalashtirilgan, ya'ni kelajakda rezidentlar uzoq kutishga majbur bo‘lmaydi.
Uzunligi 450 metr bo‘lgan restoran va kafelarning birinchi bulvari
Bulvar – gastronomik va savdo maydonlarini birlashtirgan piyodalar zonasi. Mirobod Avenue kvartalning butun takomillashtirilgan ichki qismini namoyish etadi, bunda yaqin atrofdagi uylar aholisi va mehmonlar butiklar, kafelar, restoran va klinikaga bemalol borishlari va shunchaki ularning oldida aylanishlari mumkin. Bu uchinchi bosqich landshaft dizaynining organik yakuni sifatida ko‘zda tutilgan. Shu bilan birga, butiklar, salonlar, birinchi va ikkinchi bosqich hududida yurish masofasi bo‘ladi.
Telefon: +998 78 150 22 22
Telegram ChatBot —t.me/mirabad_avenue_bot
Telegram-kanal — t.me/mirabad_avenue
Instagram — instagram.com/mirabad_avenue
Facebook — facebook.com/mirabad.avenue
Sayt —mirabad.uz
Reklama huquqi asosida