Volvo’ning elektron boshqariluvchi suriluvchi rulli tizimi yarim avtonom avtomobil uchun ishlab chiqilgan. Patentga ilova qilingan suratlarda texnologiya rulning maxsus relslarga o‘rnatilishini ko‘zda tutishini ko‘rish mumkin. Rul kichik o‘lchamdagi asboblar paneli bilan birga ushbu relslar bo‘yicha harakatlantiriladi. Avtomobilning chap va o‘ng tomoni hamda markazida uchta monitor joylashgan bo‘lib, ular asosiy asboblar paneli vazifasini bajarishi mumkin.
Volvo has filed a patent for a sliding steering wheel that will allow for both left- and right-hand-drive configurations.
— Nsako Mthethwa (@NsakoMthethwa) October 9, 2020
So what the steering does is to slode from one side of the car to the other.
Will this work or it's another blunder? pic.twitter.com/Vjg6cQStW1
Tezlik va tormoz tepkilarini joylashtirish masalasini ulardan voz kechib, ularning o‘rniga o‘rindiqlar oldida polda bosish kuchiga ta'sirchan tormoz va tezlik datchiklarini o‘rnatish taklif qilinmoqda. Ushbu datchiklar rulning holatiga qarab faollashadi.
Ta'kidlab o‘tib joiz, chap tomondan o‘ng tomonga harakatlanuvchi rul g‘oyasi yangi emas. Bunday tizim bilan Mercedes-Benz Unimog modeli jihozlanadi. Unda rulning bir holatdan ikkinchisiga o‘zgartirilishi bir daqiqaga yaqin vaqt oladi.