Odnoklassniki ijtimoiy tarmog‘i va GeekBrains ta'lim portali ijtimoiy tarmoqlarda biznesni rivojlantirish bo‘yicha bepul kursni boshladi. O‘qitish yangi boshlovchilar uchun ham, tajribali internet-marketologlar uchun ham, shuningdek, OKda auditoriya bilan qanday samarali ishlashni o‘rganmoqchi bo‘lgan tadbirkorlar uchun ham foydali bo‘ladi.
Hozirgi inqiroz sharoitida, biznes onlayn tarzda harakatlanayotganda va barcha jarayonlarni dijital nuqtai nazaridan optimallashtirganda, ijtimoiy tarmoq vositalaridan foydalangan holda tovarlar va xizmatlarni targ‘ib qilish ko‘nikmalari, ayniqsa, qimmatga ega bo‘lib bormoqda.
OK va GeekBrains o‘quvchilari foydalanuvchi faolligini hisobga olgan holda tarkibni qanday ishlab chiqishni, OKdagi rivojlantirish formatlarini, pulli va bepul qamrab olish usullarini, Odnoklassnikida postlar bilan ishlash tajribasini o‘rganadilar. Bundan tashqari, o‘qitish davomida foydalanuvchilar OKda maqsadli reklama texnologiyasini o‘zlashtiradilar va ijtimoiy tarmoq auditoriyasining xohish-istaklaridan kelib chiqqan holda mustaqil ravishda reklama kompaniyalarini yaratadilar.
Olingan bilimlar reklama kompaniyalari natijalarini to‘g‘ri talqin qilish va OKda rivojlanish strategiyasini rejalashtirishga imkon beradi. Kursni muvaffaqiyatli yakunlash uchun ijtimoiy tarmoqlarning asosiy ko‘nikmalariga, shuningdek shaxsiy OK da shaxsiy profilga ega bo‘lish kerak.
"Odnoklassnikida biznesni rivojlantirish" kursi “OK.Biznes” portalining ta'lim qismida, shuningdek, rasmiy OK. Biznes guruhida bepul mavjud. Shuningdek, kurs 8 aprel kuni GeekBrains portalida talabalar qabulini ochgan SMM menejment fakulteti tarkibiga kirdi. Kurs yakunida talabalar OK maydonlarida onlayn imtihon topshirishlari va o‘qishni muvaffaqiyatli tugatganliklari to‘g‘risida sertifikat olishlari mumkin.
Kichik va o‘rta biznesni mazkur oddiy bo‘lmagan vaqtlarda qo‘llab-quvvatlash uchun Odnoklassniki va VKontakte 30 iyunga qadar platformalarda budjetni rivojlantirish uchun ikki baravar oshiradi. OK foydalanuvchi tomonidan ijtimoiy tarmoqdagi reklama kabinetiga kiritadigan miqdorini ikki baravar oshiradi. Kabinetda shaxsiy profildan ham, guruhdan ham nashrlarni targ‘ib qilish mumkin, bunda reklamani sozlash uchun Internetni targ‘ib qilishda bilim talab etilmaydi: faqat yoshi, geografiyasi, daromadlari va qiziqishlari bo‘yicha kerakli auditoriyani tanlash va "Rivojlantirish" ni bosish kifoya.