Qayd etilishicha, iste’molchilar huquqlarini himoya qilish agentligiga shu vaqtga qadar iste’molchilardan 12 mingga yaqin murojaat kelib tushgan.
Ularning 40 foizi uy-joy kommunal, qurilish va transport xizmatlariga to‘g‘ri kelsa, 38 foizi savdo va umumiy ovqatlanish xizmatlari, 16 foizi aloqa, moliya va ijtimoiy xizmatlar hamda 6 foizi reklama munosabatlari va boshqa masalalarga to‘g‘ri keladi.
Hozirga qadar agentlik sa’y-harakati bilan iste’molchilar foydasiga 24,5 mlrd so‘mdan ortiq mablag‘ qayta hisob-kitob qilib berilgan. Qolgan mablag‘larni iste’molchilarga qayta hisob-kitob qilish choralari ko‘rilmoqda.
Iste’molchilik huquqlari va manfaatlari buzilgan holatda agentlikka 1159 qisqa raqami hamda sonsumer.uz sayti orqali murojaat qilish mumkin.