29 fevral kuni Zara Toshkent shahridagi Tashkent City Mall’da o‘zining O‘zbekistondagi birinchi do‘konini ochdi. Brend mamlakatda onlayn savdoni yo‘lga qo‘ymoqda. Bu integratsiya o‘zbekistonlik mijozlar uchun ham do‘konda, ham onlayn tarzda xarid qilish imkoniyatini beradi. Do‘konda haftada ikki marotaba mahsulotlar assortimenti yangilanadi.
Zaraʼning Tashkent City Mall’dagi ilk do‘koni 2,500 kvadrat metr maydonda joylashgan bo‘lib, bolalar, ayollar va erkaklar uchun alohida savdo pavilyonlari mavjud.
Intererlar – Zara me’morchilik studiyasi tomonidan loyihalashtirilgan – asosan oq, toza va neytral, yog‘och mebellar va matolarning tabiiy ranglari bilan iliq va shinam muhitni beradi.
Do‘kon Zaraʼning katta do‘konlar uchun so‘nggi konsepsiyasi asosida ishlaydi. Konsepsiya onlayn platforma - Zara.com/uz orqali Zara ilovasi va funksional do‘kon rejimi asosida integratsiyalashgan noyob moda tajribasini taklif etish uchun samarali texnologik vositalar bilan jihozlangan.
ONLAYN PLATFORMA IShGA TUShDI
Bugundan boshlab o‘zbekistonlik mijozlar uchun mo‘ljallangan yangi Zara onlayn do‘koni, mamlakatdagi barcha veb-brauzerlar bilan ishlaydigan foydalanuvchiga qulay xarid tajribasini taklif etadi. Onlaynda sotiladigan mahsulotlar narxlari Tashkent City Mall’dagi Zara do‘konida ko‘rsatilgan narxlar bilan bir xil. Mijozlar uchun yetkazib berish xizmati ham mavjud.
Zara ilovasidagi "Do‘kon rejimi" funksiyasi onlayn platformani Tashkent City Mall do‘koni bilan bog‘laydi. Bu mijozlarga ilova orqali do‘kondagi mahsulotlarni ko‘rib chiqish va buyurtma berish imkonini beradi. Shuningdek, ular ilovani ishlatib do‘kondagi mahsulotlarni topishlari mumkin
YeTKAZIB BERISh XIZMATI
Onlayn buyurtma qilingan mahsulotlar ekologik jihatdan toza qadoqlarda keladi, bu kiyim-kechak va boshqa mahsulotlarni yetkazib berish jarayonida turli tashqi ta’sirlardan maxsus himoya qilish uchun mo‘ljallangan. Mahsulotlar xarid miqdoridan qat’i nazar bepul yetkazib beriladi, standart yetkazib berish xizmati 7-8 ish kuni davomida amalga oshiriladi. Uyga yetkazib berishni tanlagan mijozlar uchun quyidagi xizmat variantlari mavjud:
• Standart yetkazib berish* (8-10 ish kuni) 1.199.900 so‘mdan ortiq buyurtmalar uchun: bepul
• Standart yetkazib berish* (8-10 ish kuni) 1.199.900 so‘mdan kam buyurtmalar uchun: 59.900 so‘m yetkazib berish to‘lovi.
MAHSULOTLARNI ALMAShTIRISh VA QAYTARISh
Do‘kon va onlayn platforma uchun almashtirish va qaytarish siyosati bir xil, mijozlar kiyilmagan mahsulotlarni 30 kunlik xarid davrida qaytarishlari mumkin. Do‘konga va uydan qaytarish bepul.
EKOSAMARALI DO‘KON
Zara Tashkent City Mall do‘konida ekosamarali do‘kon dizayni, qurilishi va boshqaruvda ilg‘or ekosamaradorlik tizimlari mavjud. Atrof-muhitga ta’sirini kamaytirish choralari orasida samarali isitish va sovitish tizimlari, energiyani tejaydigan LED yoritish va ko‘proq atrof-muhitga zararsiz materiallardan foydalanish kiradi. Do‘kon ichki energiya kuzatuv platformasiga ulangan, bu esa do‘konning havo konditsioneri va elektr o‘rnatmalarining samarali iste’molini kuzatib borish, eng samarali tizimlarni aniqlash, texnik xizmat ko‘rsatishni yaxshilash va energiya talabini kamaytirish strategiyalarini aniqlashga yordam beradi. Zara qiymat zanjirining har bir bosqichida maqsadlarga erishish uchun to‘liq yo‘l xaritasidan foydalangan holda, jamoalarining kunlik qaror qabul qilish jarayonidagi atrof-muhitga ta’sirini kamaytirishga doimiy ravishda ishlaydi. Shuningdek, u aylanma iqtisodiyotni rag‘batlantirish, chiqindilarni kamaytirish va qayta ishlash dasturlarini ishlab chiqadi.
ZARA VA INDITEX
Zara Inditexʼning bir qismi bo‘lib, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho va Zara Home kabi boshqa brendlarni ham o‘z ichiga olgan global moda chakana savdo guruhi hisoblanadi.
Brend tarixi 1975 yilda Ispaniyada birinchi do‘konini ochishi bilan boshlanadi va hozirgi vaqtda dunyo bo‘ylab 200 dan ortiq mamlakatlarda do‘konlar va onlayn integratsiyalashgan platforma orqali faoliyat yuritadi. Doimiy innovatsiyaga e’tibor qaratgan holda, Zara ayollar, erkaklar va bolalar uchun moda oldingi mahsulotlarini mijozni hamma narsaning markazida joylashtirgan biznes modeli orqali taklif etadi. Zara va Inditex 2040 yilga borib iqlim neytralligiga erishishni maqsad qilgan.
Reklama huquqi asosida