2016 yil va 2017 yil birinchi yarim yilligida “O‘zbektelekom” AK kengpolosali ulanish xizmatlarining rivojlanishi

Fan-texnika 11:47 / 01.09.2017 9037

Kompaniyaning asosiy strategik vazifasi aloqa xizmatlari va qo‘shimcha xizmatlarni saqlab qolish hamda daromadlarini oshirish bo‘lib hisoblanadi.

Foto: O‘zbektelekom
Foto: O‘zbektelekom
Foto: O‘zbektelekom

“O‘zbektelekom” AK abonentlariga xizmat ko‘rsatish uchun o‘zida “O‘zbektelekom” AK Chaqiriqlariga xizmat ko‘rsatuvchi yagona markazni namoyish etuvchi Call–markaz amal qilmoqda. Kecha-kunduz rejimida 350dan ortiq xodimlar abonentlar murojaatlarini qayta ishlaydilar.

Foto: O‘zbektelekom

“O‘zbektelekom” AK Chaqiriqlariga xizmat ko‘rsatuvchi yagona markazi bu:

  • Hududiy chaqiriqlarga xizmat ko‘rsatuvchi markazlarni yagona axborot muhitiga birlashtirilishi.
  • Kiruvchi qo‘ng‘iroqlar umumiy oqimini yagona, funksional boshqaruv va kommutatsiya markazi tomonidan taqsimlanib, qayta ishlanishi.
  • Hududiy tarqoq Chaqiriqlariga xizmat ko‘rsatuvchi markazlar bilan turli axborot-ma'lumotnoma xizmatlari bo‘yicha chaqiriqlarni qayta ishlashni intellektual avtomatlashtirilishi.
  • Mijojlarning hududiy joylashganligidan qat'iy nazar, bir xil, yuqori sifatli xizmatlarni taqdim etilishi.
  • FVlarda yuqori darajada barqarorligi.
  • Kiruvchi yuklamalarning boshqarishda va qayta taqsimlashda qulayligidan iborat.

“O‘zbektelekom” AK O‘zbekiston aholisiga qulay va cheksiz muloqot uchun imkoniyatlar yaratadi va kengaytiradi.

Reklama huquqi asosida

Ko‘proq yangiliklar: