Marketing juda qimmat bo‘lishi mumkin, lekin yaxshiyamki uning muqobillari - katta xarajatlarni talab qilmaydigan ma'lum bir ayyorlik yo‘llari bor. Partizan marketingi - yirik chiqim talab qilmaydigan strategiya, uning mazmuni original g‘oyalardan foydalanishdan iborat. Mazkur atama amerikalik reklamachi Jyey Konrad Levinson tomonidan muomalaga kiritilgan.
Bu qanday ishlaydi? Zarur ma'lumot va noan'anaviy yondashuv xaridorlarda katta taassurot qoldiradi. Gap nimadaligini bilishni istaysizmi? Biz bu borada sizni qiziqtirishi mumkin bo‘lgan bir necha misollarni tanlab oldik. O‘ylaymizki, bu sizni befarq qoldirmaydi!
Organik bumeranglar.
"Mashaqqatsevar"larga chegirmalar!
"Men bilan gaplash, uxlagim kelyapti!" Choy meni o‘ziga "yopishtirib qo‘ymoqchi" shekilli.
Qorbobo burniga chegirmalar.
Qo‘shni oziq-ovqat do‘koniga shunchaki ko‘z tashlab, bundan afsuslanmadim.
Ajoyib yubka, qayerdan xarid qildingiz?
Mening (Grampi) yuragim kabi muzdek.
O‘lmas xit ta'mga ega bo‘ldi! (Shirin orzular pishloqdan yaralgan, men kim bo‘libman-ki undan voz kechsam?)
Meni tanla, men yolg‘izman.
Bunda qandaydir gap bor.
Ajdar mevalari.
Supermarketda o‘zingiz istagan avakadoni topgan paytingiz. O‘zingni Deyneris Targariyendek his qil!
Go‘shtli superqahramonlar!
Nahotki shunday g‘aroyib ta'mga ega bo‘lsa?
Qirolicha Viktoriya davridagi iPad.